tirsdag den 13. juli 2010

Fuglejakke, og sommer




Det er blevet til noget tid siden jeg sidst har skrevet noget her. Fuglejakken er godt undervejs. Jeg mangler kun nogle blade og den sidste fugl, og begynder på den sidste farve (pink) i morgen. Der er også taget ind til ærmer, så en omgang er jo blevet væsentligt hurtigere at komme omkring. I modsætning til så mange andre, har jeg valgt ikke at lave "magic ball". Det betyder, at den helt store udfordring er ikke at lave mønster. Det er faktisk meget sjovt. Måske jeg vil forsøge mig med magic ball, når det kommer til ærmerne. Jeg kan dog godt efterhånden godt mærke, at det kunne være godt med noget jeg ikke behøver at se på hele tiden. Jeg har lidt kig på en Geilsk Bagtanke og har bestilt farve kort.

I næste uge tager jeg til Samsø med blandt andre min mor. Derfor må fuglejakken blive hjemme. Jeg er gået i gang med et par Selbu Votter efter et gratis mønster jeg har fundet på nettet. Det er tilpas småt og anvendeligt til en lille ferie. Fuglejakken har alligevel også fået hele armen den første uge af min ferie. Det er faktisk på tide at slappe lidt af, for det begynder at gå ud over armene.
Se nu lykkedes det mig at få lagt billeder ind her og helt uden hjælp. Det er jeg lidt stolt af. Der skal så lige arbejdes lidt med det finere layout. Det kommer måske med tiden.
Vældig god sommer herfra. Nordby på Samsø kalder...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar